Przejdź do strony głównej
Moje konto
Zaloguj się
lub zarejestruj się
Zestawienie Profil osobisty Adresy Metody płatności Zamówienia
twt.header.cartText 0,00 zł*
Przejdź do strony głównej
Książki
|
Książki fachowe
|
Prawo
|
Dzieci i mlodzież
|
Podręczniki
|
Zabawki i gry
|
Inne
|
Prezenty i gadżety
|
Ebooki
|
Do kategorii Książki
Albumy
Architektura
Biograficzne
Historia
Hobby
Krajoznawcze
Kulinaria
Kultura
Motoryzacja
Muzyka
Nauka i technika
Podróże
Religia
Rośliny
Sport
Sport i rekreacja
Sztuka
Turystyka
Wszechświat
Zwierzęta
Encyklopedie
Biologia
Dla dzieci
Geografia
Historia
Język Polski
Muzyka
Nauka i technika
Ogólne
Przyroda
Religia
Sport
Szkolne
Sztuka
Ziemia
Zwierzęta
Języki obce
Albański
Angielski
Arabski
Białoruski
Bułgarski
Bułgarski
Chiński
Chorwacki
Czeski
Duński
Estoński
Filipiński
Fiński
Francuski
Grecki
Gruziński
Hebrajski
Hindi
Hiszpański
Indonezyjski
Islandzki
Japoński
Koreański
Litewski
Łaciński
Łotewski
Niderlandzki
Niemiecki
Norweski
Ormiański
Perski
Polski
Portugalski
Rosyjski
Rumuński
Serbski
Słowacki
Słoweński
Szwedzki
Tajski
Turecki
Ukraiński
Węgierski
Wietnamski
Włoski
Komiksy
Dla dorosłych
Dla dzieci
Dla młodzieży
Literatura
Aforyzmy
Biograficzne
Biografie
Czasopisma
Dla dorosłych
Dokument
Dramat
Dzienniki, pamiętniki
Erotyka
Eseje, publicystyka literacka
Etyka
Ezoteryka
Fantastyka, Fantasy
Felietony
Film
Historyczne
Hobby
Horror
Humor
Klasyka obca
Komiks
Kryminał
Kulinaria
Kultura
Legendy
Listy
Literatura faktu, reportaż
Malarstwo
Militaria
Motoryzacja
Muzyka
Myśli, przysłowia, sentencje
Obcojęzyczne
Obyczajowa
Opowiadania
Opowieść
Pamiętnik
Parapsychologia
Podania
Podróże
Poezja
Poezja, dramat
Polityka, Politologia
Popularnonaukowa
Poradniki
Powieść
Prawo
Proza
Proza współczesna
Przewodniki
Przygodowa
Publicystyka
Reklama
Religia
Romans
Senniki
Sensacja
Sport
Sztuka
Śpiewniki
Thriller
Wiersze
Wojenne
Wspomnienia
Wywiady
Zdrowie
Zdrowie i uroda
Zwierzęta
Literatura obcojęzyczna
Angielski
Czeski
Francuski
Hiszpański
Niemiecki
Rosyjski
Rumuński
Ukraiński
Włoski
Podróże
Atlasy
Atlasy samochodowe
Atlasy turystyczne
Mapy samochodowe
Mapy ścienne
Mapy turystyczne
Plany miast
Przewodniki
Słowniki
Dla dzieci
Frazeologiczny
Historia
Język Polski
Matematyka
Motywów literackich
Nazw
Ortograficzne
Poprawnej polszczyzny
Przysłów
Symboli
Sztuka
Wyrazów obcych
Związków frazeologicznych
Do kategorii Książki fachowe
Antropologia
Archeologia
Architektura
Astrologia
Astronomia
Biznes
Ekologia
Ekonomia
Ekonomia i biznes
Filozofia
Finanse
Historia
Biografie
Historia
Humanistyka
Informatyka
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Logistyka
Logopedia i pedagogika
Bajki i opowiadania
Pedagogika
Pedagogika specjalna
Pomoce logopedyczno - dydaktyczne
Poradniki logopedyczne
Scenariusze
Marketing
Medioznawstwo
Medycyna
Nauka i technika
Nauki humanistyczne
Pedagogika
Psychiatria
Psychologia
Religioznawstwo
Socjologia
Zarządzanie
Do kategorii Prawo
Aplikacje. Egzaminy Państwowe
Historia prawa
Inne
Kadry i płace
Księgowość
Postępowanie cywilne
Postępowanie karne
Postępowanie publiczne
Prawo administracyjne
Prawo cywilne
Prawo finansowe. Podatki
Prawo gospodarcze i handlowe
Prawo karne
Prawo konstytucyjne
Prawo medyczne
Prawo międzynarodowe
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
Prawo rodzinne
Prawo Unii Europejskiej
Sądy. Prokuratura. Pełnomocnicy
Teoria i filozofia prawa
Własność intelektualna. Prawo nowych technologii
Do kategorii Dzieci i mlodzież
Albumy
Historia
Ogólne
Przyroda, Rośliny
Zwierzęta
Artykuły dla niemowląt
Kocyki
Kompresy i termometry
Krzesełka i foteliki
Lampki i projektory
Myjki i gąbki
Nianie elektroniczne
Nocniki i wanienki
Pieluszki
Smoczki i akcesoria
Termofory
Ubrania
Bajki
Czerwony Kapturek
Disney
Dla dzieci
Dla najmłodszych
Edukacyjne
Elmer
Franklin
Jaś i Małgosia
Kajtuś
Kopciuszek
Kot w Butach
Królewna Śnieżka
Księga Dżungli
Moja bajeczka
O zwierzętach
Piękna i Bestia
Pinokio
Samochodzik Franek
Śpiąca Królewna
Trzecia, róg Ptasiej
Trzy świnki
Wróżki
Zbiór
Bajki i opowiadania
Baśnie
Czytaj i słuchaj
Dla najmłodszych
Harmonijka
Kąpielowe
Książeczki całokartonowe
Edukacyjne
3 lata
Ciało człowieka
Dinozaury
Dla najmłodszych
Ekologia
Historia
Kosmos
Książeczki całokartonowe
Literki, cyferki
Łamigłówki
Matematyka
Morza, Oceany
Motoryzacja
Muzyka
Nauka i technika
Obcojęzyczne
Ogólne
Ortografia
Podstawowa 0-3
Pojazdy
Prehistoria
Przedszkolne
Przyroda
Przyroda, Rośliny
Sport
Szkolne
Sztuka
Układanki
Zdrowie i uroda
Ziemia
Zwierzęta
Etyka
Fantastyka, Fantasy
Grające
Historia
Kreatywne
Plastyczne
Wykopaliska
Zrób to sam
Książeczki zabaweczki
Książki z magnesami
Książki z naklejkami
Książki z okienkami
Kulinaria
Legendy
Literatura dla młodzieży
Baśnie
Edukacyjne
Fantastyka, Fantasy
Opowiadania
Powieść
Przygodowa
Przyroda
Romans
Thriller
Literki, cyferki
Malowanki
Dla najmłodszych
Sztuka
Wodna
Nauka i technika
Nauka i zabawa
2 lata
3 lata
4 lata
5 lat
6 lat
7 lat
8 lat
Opowiadania
Dla najmłodszych
Zwierzęta
Opowieść
Pamiętniki
Piosenki
Podróże
Poradniki
Dziecko. Wychowanie
Hobby
Kulinaria
Psychologia
Styl życia
Zdrowie i uroda
Zwierzęta
Powieść
Przewodniki
Przygodowa
Scenariusze
Śpiewniki
Wiersze
Do kategorii Podręczniki
Artykuły szkolne i papiernicze
Bibuła
Bloki
Cienkopisy
Cyrkle
Długopisy
Druki i formularze
Dziurkacze
Farbki
Flamastry
Glina
Globusy
Gumki
Kalkulatory
Kleje
Koperty
Korektory
Kostki, bloczki samoprzylepne
Kosze
Kreatywne
Kreda
Kredki
Linijki
Magnesy
Makijaż
Markery
Masy plastyczne
Maty na biurko
naklejki
Notatniki
Nożyczki
Okładki
Ołówki
Organizery
Pamiętnik
Papeteria
Papier kancelaryjny
Papier kolorowy
Papier ksero
Pędzelki
Pinezki, spinacze, zszywki
Pióra
Piórniki
Planery
Plany lekcji
Plastelina
Plecaki
Pomoce naukowe
Pudełka
Segregatory
Skoroszyty
Skorowidze
Stempelki
Szablony
Tablice
Taśmy
Teczki
Temperówki
Tuby
Tusze
Worki na buty
Zakładki do książek
Zakładki indeksujące
Zakreślacze
Zestawy
Zestawy szkolne
Zeszyty
Zszywacze
Atlasy
Anatomia
Historia
Liceum, Technikum
Nauczanie zintegrowane
Podstawowa 4-6
Biologia
Geografia
Historia
Informatyka
Język Angielski
Język Polski
Matematyka
Muzyka
Plastyka
Przyroda
Religia
Technika
Wiedza o społeczeństwie
Poradniki metodyczne
Gimnazjum
Język Polski
Liceum, Technikum
Matematyka
Nauczanie przedszkolne
Nauczanie zintegrowane
Podstawowa 0-3
Podstawowa 4-6
Religia
Wychowanie
Wychowanie fizyczne
Szkolne
Biologia
Geografia
Historia
Przyroda
Pomoce edukacyjne
Angielski
Gimnazjum
Liceum, Technikum
Matematyka
Nauczanie przedszkolne
Nauczanie zintegrowane
Plakaty
Podstawowa
Podstawowa 0-3
Podstawowa 4-6
Podstawowa 4-8
Podstawowa 7-8
Szkoła Muzyczna
Zeszyty
Zeszyty
Inne
Lektury
Dla młodzieży
Opracowania
Logistyka
Przedszkole
Nauczanie zintegrowane
Religia
Liceum, Technikum
Biologia
Chemia
Edukacja dla bezpieczeństwa
Etyka
Filozofia
Fizyka
Geografia
Historia
HiT
Informatyka
Język Angielski
Język Niemiecki
Język Polski
Język Rosyjski
Matematyka
Muzyka
Niemiecki
Plastyka
Podstawy przedsiębiorczości
Przyroda
Religia
Wiedza o kulturze
Wiedza o społeczeństwie
WOS
Szkoła Muzyczna
Nuty
ZSZ
Historia
Język polski
Matematyka
Religia
Podstawowa 0-3
Dyktanda i ortografia
Informatyka
Język Angielski
Język Polski
Matematyka
Nauczanie zintegrowane
Nauka czytania
Nauka pisania
Przyroda
Religia
Podstawowa 7-8
Biologia
Chemia
Edukacja dla bezpieczeństwa
Fizyka
Geografia
Historia
Informatyka
Język Angielski
Język Polski
Matematyka
Muzyka
Plastyka
Religia
Wiedza o społeczeństwie
WOS
Nauczanie przedszkolne
Podstawowa
Język Angielski
Język Polski
Religia
Do kategorii Zabawki i gry
Bączki
Dla najmłodszych
Chodziki i pchacze
Do ciągnięcia
Harmonijka
Kąpielowe
Klocki
Książeczki całokartonowe
Książki materiałowe
Pchacze
Dla niemowląt
Gryzaki i grzechotki
Interaktywne
Interaktywne i edukacyjne
Klocki
Książeczki
Maty edukacyjne
Pojazdy
Pozytywki
Projektory
Zawieszki i karuzele
Do kąpieli
Łodzie, Statki
Zwierzęta
Edukacyjne
3 lata
Ciało człowieka
Dinozaury
Dla najmłodszych
Historia
Kosmos
Literki, cyferki
Łamigłówki
Matematyka
Memo
Motoryzacja
Nauka i technika
Obcojęzyczne
Ogólne
Pojazdy
Prehistoria
Przedszkolne
Przyroda
Układanki
Ziemia
Zwierzęta
Edukacyjne
3 lata
Ciało człowieka
Dinozaury
Dla najmłodszych
Kosmos
Literki, cyferki
Łamigłówki
Matematyka
Mikroskopy
Motoryzacja
Muzyka
Nauka i technika
Obcojęzyczne
Ogólne
Podstawowa 0-3
Pojazdy
Przedszkolne
Przyroda
Przyroda, Rośliny
Sport
Technika
Układanki
Ziemia
Zrób to sam
Zwierzęta
Figurki
Animal Planet
Bajki
Dinozaury
Lalki
Morza, Oceany
Pacynki
Rycerze żołnierze
Wojskowe
Z bajek
Zwierzęta
Zwierzęta i owady
Gry planszowe
Interaktywne
Aparaty
Instrumenty muzyczne
Karty
1 talia
2 talie
Czarny Piotruś
Karty
Kreatywne
Modele
Plastyczne
Wykopaliska
Zrób to sam
Lalki
Akcesoria
Baby Annabell
Baby born
Barbie
Evi
Inne
Interaktywne
Natalia
New Born Baby
Steffi
Szmaciane
Lego
Architecture
Art
Avatar
City
Classic
Creator
Disney
Disney Princess
Dots
Duplo
Friends
Functions
Harry Potter
Icons
Jurassic World
MARVEL
Minecraft
Ninjago
Speed Champions
Star Wars
Super heroes
Super Mario
Technic
Logiczne
Logiczne
Maskotki
dźwiękowe
Świecące
Pluszowe
Puzzle
10 elementów
100 elementów
1000 elementów
104 elementy
108 elementów
12 elementów
120 elementów
15 elementów
150 elementów
1500 elementów
160 elementów
180 elementów
20 elementów
200 elementów
2000 elementów
24 elementy
25 elementów
250 elementów
260 elementów
30 elementów
300 elementów
3000 elementów
35 elementów
36 elementów
40 elementów
4000 elementów
48 elementów
50 elementów
500 elementów
54 elementy
56 elementów
60 elementów
600 elementów
6000 elementów
70 elementów
80 elementów
Akcesoria
Baby puzzle
Dla najmłodszych
Edukacyjne
Przestrzenne
Sensoryczne
Zestawy
Zabawki kreatywne
Biżuteria
Koraliki
Moda
Nauka
Plastyczne
Robótki
Uroda
Wykopaliska
Zrób to sam
Zdalnie sterowane
Budowlane
Dla najmłodszych
Do wody
Helikopter
Kolejki
Motocykle
Osobowe
Roboty
Samoloty
Sportowe
Terenowe
Transportowe
Uprzywilejowane
Wojskowe
Zwierzęta i owady
Zręcznościowe
Zręcznościowe
Do kategorii Inne
Kalendarze
Biurkowe
Dla nauczycieli
Książkowe
Ścienne
Wieloletnie
Wkłady kalendarzowe
Zdzieraki
Karnety i pocztówki
Bierzmowanie
Boże Narodzenie
Chrzciny
Dzień Babci i Dziadka
Dzień Kobiet
Dzień Matki
Dzień Ojca
Emerytura
Gratulacje
Imieniny
Kartki
Komunia
Kondolencje
Narodziny
Podziękowania
Przestrzenne
Rocznicowe
Ślub
Uniwersalne
Urodziny
Walentynki
Wielkanoc
Zaproszenia
Modelarstwo
Dla dzieci
Obiekty
Okręty
Pojazdy
Samoloty
Multimedia
Audiobook
Dla dzieci
Film
Film DVD
Gry interaktywne
Języki obce
Kulinaria
Kursy językowe
Muzyka
Podróże
Programy komputerowe
Prawo Jazdy
Sport i rekreacja
Baseny
Dart
Do wody
Koszykówka, siatkówka, piłka ręczna
Łucznictwo
Pompki
Rowery
Sanki, ślizgi
Sporty walki
Tenis, ping-pong
Wypoczynek
Do kategorii Prezenty i gadżety
Bransoletki
Breloczki
Kubki
MAGNESY
naklejki
Odblaski
Oferta Nagrodowa
Albumy
Atlasy
Dla dzieci
Encyklopedie
Słowniki
Oferta Świąteczna
Bierzmowanie
Boże Narodzenie
Chrzciny
Komunia
Ślub
Urodziny
Wielkanoc
Opakowania na prezenty
Celofan
Papier dziecięcy
Papier świąteczny
Papier uniwersalny
Pudełka dziecięce
Pudełka eko
Pudełka świąteczne
Pudełka uniwesalne
Sznurki
Torebki dziecięce
Torebki na chrzest
Torebki na wino
Torebki ślubne
Torebki świąteczne
Torebki uniwersalne
Torebki urodzinowe
Worki świąteczne
Wstążki i kokardy
Zawieszki
Plakaty
Podpórki do książek
Podstawka pod kubek
Przypinki
Skarbonki
Tekstylia
Czapeczki
Fartuchy
Flagi
Kosmetyczki
Lunchboxy
Parasole
Piórniki
Plecaki
Poduszki
Pokrowce
Portfele
Preparaty do rąk
Ręczniki
Saszetki
Szarfy
Torby
Ubrania
Worki na buty
Wstążki
Zakładki do książek
Zawieszki
Pokaż wszystkie kategorie Informatyka Wróć
  • Wyświetl Informatyka
  1. Podręczniki
  2. Podstawowa 4-6
  3. Informatyka
  • Książki
  • Książki fachowe
  • Prawo
  • Dzieci i mlodzież
  • Podręczniki
    • Artykuły szkolne i papiernicze
    • Atlasy
    • Historia
    • Nauczanie zintegrowane
    • Podstawowa 4-6
      • Biologia
      • Geografia
      • Historia
      • Informatyka
      • Język Angielski
      • Język Polski
      • Matematyka
      • Muzyka
      • Plastyka
      • Przyroda
      • Religia
      • Technika
      • Wiedza o społeczeństwie
    • Poradniki metodyczne
    • Szkolne
    • Pomoce edukacyjne
    • Zeszyty
    • Lektury
    • Logistyka
    • Przedszkole
    • Liceum, Technikum
    • Szkoła Muzyczna
    • ZSZ
    • Podstawowa 0-3
    • Podstawowa 7-8
    • Nauczanie przedszkolne
    • Podstawowa
  • Zabawki i gry
  • Inne
  • Prezenty i gadżety
  • Ebooki
Filtry
–
Informatyka SP 4 Lubię to! Podr. 2020 NE
Informatyka SP 4 Lubię to! Podr. 2020 NE
Nowa edycja 2020-2022Podręcznik Lubię to! dla klasy czwartej wprowadza uczniów w świat komputerówi internetu, uczy tworzenia ilustracji w programie graficznym, edytowania tekstów oraz pokazuje, jak tworzyć gry komputerowe.Uczy programowania w środowisku wizualnym z wykorzystaniem Scratcha 3.0.Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z pinezką.Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych.Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych.

20,25 zł*
Informatyka SP 4 Podr. WSIP
Informatyka SP 4 Podr. WSIP
Podręcznik dla klasy 4 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w czterech rozdziałach:Lekcje z aplikacjami,Lekcje w sieci,Lekcje ze ScratchemLekcje z arkuszem.Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk.Uczeń w klasie 4 pracuje z:edytorem tekstu (m.in. redaguje teksty o różnym charakterze, łączy tekst z grafiką, tworzy, ilustruje i formatuje tabelę);edytorem grafiki online (m.in. rysuje, modyfikuje zdjęcia i rysunki, łączy tekstz grafiką);arkuszem kalkulacyjnym (m.in. tworzy i analizuje zestawienia, tworzy wykresy);programem prezentacyjnym (tworzy wieloslajdową prezentację zawierającą grafikę, animacje i dźwięk);wyszukiwarką (wyszukuje tekst i grafikę);programem Scratch (m.in. tworzy multimedialny słownik z dźwiękiem).

27,72 zł*
Ostatnie sztuki
Informatyka SP 4 Podręcznik OPERON
Informatyka SP 4 Podręcznik OPERON
Jak bezpiecznie i świadomie wejść w świat nowoczesnych, komputerowych technologii? Jak umiejętnie z nich korzystać? I czy są przydatne do rozwiązywania problemów nie tylko informatycznych? Autorzy podręcznika opracowali go w taki sposób, by młody człowiek potrafił korzystać z podstawowego oprogramowania i aplikacji, a także by rozumiał, analizował i rozwiązywał problemy na bazie logicznego i abstrakcyjnego myślenia. Publikacja wprowadza elementy myślenia algorytmicznego.Zagadnienia poruszane w podręczniku są związane z:wykorzystaniem aplikacji biurowych, takich jak MS Word, Writer, arkusze kalkulacyjne;pracą z obrazem w formie grafiki, fotografii cyfrowej oraz filmu;tworzeniem prezentacji multimedialnych w programach, takich jak PowerPoint oraz Prezi;wyszukiwaniem i gromadzeniem informacji;pocztą e-mail, pracą w chmurze internetowej;algorytmicznym myśleniem i programowaniem komputerów.- Przykłady praktycznych zastosowań nowoczesnych technologii.- Stopniowanie trudności łagodne przejście od zagadnień prostszych do bardziej zaawansowanych.- Zróżnicowane tematy projektów do zrealizowania są inspiracją do twórczego myślenia i działania.- Odwołania do życia codziennego dzięki temu podręcznik jest atrakcyjny i przystępny dla ucznia.

50,80 zł*
Ostatnie sztuki
Informatyka SP 4 Teraz bajty w.2020
Informatyka SP 4 Teraz bajty w.2020
Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania.Na przykładZamierzamy namalować cytrynę w edytorze grafiki. W jaki sposób uzyskać efekt wypukłej skórki cytrynowej, korzystając z dostępnych narzędzi malarskich?lubZamierzamy napisać program, w którym powstanie las składający się z 13 choinek. Aby wyświetlić jedną choinkę, Baltie musi ją wyczarować i przejść jedno pole. Czy aby wyświetlić 13 takich samych choinek, musimy 13 razy umieścić te same polecenia?Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać.Dodatkowo, w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo tematy, w których uczeń poznaje metody tworzenia rysunków i tekstów komputerowych.Aby uczeń potrafił zapisać utworzony program i mógł go potem modyfikować, nie można pominąć treści dotyczących pracy z plikami: nazywania, zapisywania, odczytywania i ponownego zapisywania.W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości, niezbędne dla ucznia jest również posiadanie wiedzy i umiejętności wyszukiwania informacji w Internecie oraz dotyczących zagrożeń związanych z korzystania z Internetu.Programowanie w klasach IV-VIZgodnie z podstawą programową uczeń tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania: pomysły historyjek z wykorzystaniem poleceń sekwencyjnych, warunkowych i iteracyjnych. Dlatego w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo ćwiczenia, w których uczniowie programują proste historyjki w programie Baltie (m.in. wczytują scenę do programu) i gry w programie Scratch. W kolejnych ćwiczeniach uczniowie, poza sterowaniem obiektem (czarodziejem, duszkiem) na ekranie i wykorzystywaniem poleceń sekwencyjnych, stosują instrukcje iteracyjne i warunkowe, a w klasach V i VI również zmienne.W klasie V zmienne służą do zliczania punktów w grze, a w klasie VI do programowania algorytmu obliczania średniej arytmetycznej. W ten sposób uczniowie przygotowują się do wejścia na następny stopień wiedzy i umiejętności informatycznych.

14,85 zł*
Informatyka SP 5 Lubię to! Podr. 2021 NE
Informatyka SP 5 Lubię to! Podr. 2021 NE
NOWA EDYCJA 2021-2023Podręcznik Lubię to! dla klasy piątej szkoły podstawowej poszerza wiedzę uczniów z zakresu edytora tekstu oraz programowania. Uczniowie uczą się także tworzyć prezentacje i animacje.Ułatwia naukę nowych pojęć i umiejętności dzięki licznym zrzutom ekranowym oraz podpowiedziom i komentarzom zawartym w ramkach z okiem.Zachęca do poszerzania wiedzy, czemu służą ciekawostki i zadania Dla zainteresowanych.Rozwija umiejętność pracy w grupie poprzez propozycje zadań projektowych.

22,41 zł*
Ostatnie sztuki
Informatyka SP 5 Podr. WSiP w.2021
Informatyka SP 5 Podr. WSiP w.2021
Podręcznik do klasy 5 został zaktualizowany pod względem wersji wykorzystywanych aplikacji oraz prezentowanych treści. Zagadnienia przedstawiono w pięciu rozdziałach: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje ze Scratchem, Lekcje z arkuszem i Lekcje z multimediami. Dzieci dowiedzą się, jak chronić komputer i dane przed wirusami, poszerzą umiejętności związane z posługiwaniem się edytorami tekstu i grafiki, programem do tworzenia prezentacji oraz arkuszem kalkulacyjnym, będą realizować coraz bardziej zaawansowane projekty w środowisku programowania wizualnego Scratch, nauczą się korzystać z programu pocztowego (w tym wysyłać i odbierać e-maile z załącznikami) oraz programów umożliwiających naukę online, poznają tajniki fotografii mobilnej i edycji zdjęć, nagrywania i modyfikowania dźwięków oraz tworzenia filmów ze zdjęć z audio- i wideonarracją. Dzięki zastosowaniu podejścia problemowego podręcznik zachęca dzieci do samodzielnej pracy i pozwala w efektywny sposób zdobyć kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie.Całość  dopasowano do potrzeb i możliwości uczniów, którzy od początku swojej edukacji realizują program według nowej podstawy programowej. Dodatkowo podręcznik wzbogacono o atrakcyjne infografiki. Sprawdzone w praktyce ćwiczenia krok po kroku prowadzą ucznia do celu, a ciekawe zadania dodatkowe inspirują do samodzielnej pracy i rozwijania niezbędnych umiejętności. Nauczyciel może w razie potrzeby łatwo zindywidualizować nauczanie.Uczeń w klasie 5 pracuje z: edytorem tekstu (m.in. redaguje teksty o różnym charakterze, łączy tekst z grafiką, tworzy komiks); wyszukiwarką; aparatem cyfrowym i edytorem fotografii online; programem pocztowym i programami umożliwiającymi naukę online; aplikacjami mapowymi; programem Scratch (m.in. tworzy multimedialny komiks oraz grę); arkuszem kalkulacyjnym (m.in. tworzy i analizuje zestawienia, tworzy wykresy liniowe); edytorem dźwięku (nagrywa dźwięki i opracowuje nagranie); edytorem wideo (tworzy film ze zdjęć z audio- i/lub wideonarracją); programem do tworzenia prezentacji (tworzy wieloslajdową prezentację podsumowującą całoroczny projekt poświęcony zaletom i wadom internetu).Tematy zajęć nawiązują do codziennych problemów oraz innych przedmiotów. Autorzy - doświadczeni metodycy - proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk.Struktura każdej lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco: lista zdobywanych umiejętności, postawienie ciekawego problemu, przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad, lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika, wybór zadań do samodzielnego wykonania.

27,72 zł*
Informatyka SP 6 Podr. WSiP
Informatyka SP 6 Podr. WSiP
Podejście problemowe wykorzystywane w podręczniku to sprawdzone rozwiązanie zgodne z podstawą programową. Podręcznik jest podzielony na 4 rozdziały: Lekcje z aplikacjami, Lekcje w sieci, Lekcje z liczbami, Lekcje z algorytmami. Po każdym rozdziale znajduje się podsumowanie najważniejszych informacji. Publikacja łagodnie wprowadza w świat programowania, jest w pełni dostosowana zarówno do możliwości percepcyjnych ucznia, jak i do potrzeb nauczyciela.Informatyka inspiruje dzieci do samodzielnej pracy i pomaga im zdobyć kompetencje niezbędne w skomputeryzowanym świecie. Dzięki podejściu problemowemu uczniowie krzyżowo ćwiczą umiejętności wymagane w podstawie programowej. W podręczniku nauka programowania jest oparta na języku Scratch barwnym programie wizualnym dostosowanym do wieku uczniów. To sprawdzone rozwiązanie, które doceniło już wielu nauczycieli. Tematy informatyczne poruszane podczas lekcji łączą się z innymi przedmiotami.Uczeń w klasie szóstej pracuje:z edytorem tekstu (m.in. tworzy krzyżówkę z tabeli);z arkuszem kalkulacyjnym (m.in. sortuje i filtruje dane, kopiuje formuły);z programem prezentacyjnym (tworzy multimedialną prezentację, pracuje w chmurze nad wspólną prezentacją);w sieci (korzysta z Tłumacza Google, Akademii Khana, wyszukuje informacje w internecie);ze Scratchem (m.in. projektuje grę, znajduje największą lub najmniejszą wartość).Autorzy doświadczeni metodycy proponują pracę metodą problemową, na co obecna podstawa programowa stawia szczególny nacisk.Struktura lekcji jest uporządkowana i przedstawia się następująco:Na początku każdej z 30 lekcji stawiany jest ciekawy problem.W trakcie lekcji uczeń poznaje sposób jego rozwiązania.Po każdej lekcji znajdują się zadania do samodzielnego wykonania.Lekcje zawierają też listę zdobywanych umiejętności, wskazówki i rady ułatwiające zapamiętanie ważnych zasad, listę pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika.

18,86 zł*
Informatyka SP 6 Podr. WSiP
Informatyka SP 6 Podr. WSiP
Najnowsze wydanie podręcznika Informatyka do klasy 6 zostało odświeżone i zmienione.Nową wersję podręcznika wzbogacono o:-ciekawe aplikacje, np. Smash (do udostępniania i wysyłania plików o dużej objętości), Wick Editor (do tworzenia animacji poklatkowych),-infografiki podejmujące tematy cyberprzemocy, wykorzystywania czujników w Scratchu, kodów kreskowych i QR czy serwisów wiki,-odświeżone lekcje, zweryfikowane i dostosowane do umiejętności uczniów,-zrzuty i opisy ułatwiające uczniom samodzielną pracę,-wyjaśnione krok po kroku uproszczone projekty matematyczne w Scratchu.W podręczniku struktura każdej lekcji jest uporządkowana i zbudowana w następujący sposób jako:-lista zdobywanych umiejętności, -postawienie ciekawego problemu,-przedstawienie sposobu rozwiązania problemu oraz wskazówek i rad ułatwiających zapamiętanie ważnych zasad,-lista pojęć komputerowych do tworzonego przez uczniów słownika,-wybór zadań do samodzielnego wykonania.W podręczniku zastosowano pracę metodą problemową, dzięki czemu uczniowie mogą samodzielnie pracować i w efektywny sposób zdobywać kompetencje niezbędne w cyfrowym świecie.

27,72 zł*
Informatyka SP 6 Teraz bajty w.2022 MIGRA
Informatyka SP 6 Teraz bajty w.2022 MIGRA
Nowe wydanie Książka jest uaktualnioną wersją podręcznika Teraz bajty. Informatyka dla szkoły podstawowej. Klasa VI z 2019 roku (nr dopuszczenia 806/3/2019). W nowym wydaniu podręcznika Autorka uwzględniła nowe wersje oprogramowania (m.in. Scratch 3.0), zmieniając lub usuwając nieaktualne zrzuty oraz aktualizując treści do najnowszych wersji programów z pakietu Microsoft Office. Dodatkowo usunięto dwa tematy dotyczące tworzenia animacji i programowania w środowisku Logomocja, ponieważ program ten nie jest już dostępny w sprzedaży. W poprzedniej wersji podręcznika tematy dotyczące programowania w trzech środowiskach (Baltie, Scratch i Logomocja) były tak przygotowane, aby nauczyciel mógł zrealizować te same treści z podstawy programowej niezależnie od wyboru środowiska, dlatego usunięcie tych tematów nie ma wpływu na realizację podstawy programowej. Nauka zgodna z podstawą programową Jednym z celów podstawy programowej jest rozumienie, analizowanie i rozwiązywanie problemów, dlatego w serii Teraz bajty autorka podręcznika wyodrębniła w niektórych punktach problem, który analizujemy i dla którego szukamy rozwiązania. Na przykład:Chcemy utworzyć program, w którym duszek będzie rysował różne figury, zależnie od naciśnięcia wybranego klawisza, np. strzałki w lewo. Jak to zrobić w języku Scratch? lubChcemy obliczyć pola sześciu prostokątów dla różnych długości boków a i b. Czy musimy tworzyć sześć formuł? Zgodnie z podstawą programową, w wielu ćwiczeniach z programowania umieszczone zostały polecenia, które pomagają uczniom objaśniać przebieg działania programów, testować program na komputerze zgodnie z przyjętymi założeniami i ewentualnie go poprawiać. Zgodnie z nową podstawą programową rozwiązywania problemów należy uczyć przy każdej okazji, również podczas posługiwania się aplikacjami takimi jak arkusz kalkulacyjny czy prezentacje multimedialne. Dlatego w podręczniku do klasy VI z serii Teraz bajty znajdą Państwo tematy, w których uczeń poznaje metody wykonywania obliczeń czy tworzenia prezentacji. W klasie VI uczeń zdobywa również podstawową wiedzę na temat sposobów zastosowania komputera. Programowanie w klasach IV-VI Zgodnie z podstawą programową uczeń tworzy i zapisuje w wizualnym języku programowania: pomysły historyjek z wykorzystaniem poleceń sekwencyjnych, warunkowych i iteracyjnych. Dlatego w podręczniku do klasy IV znajdą Państwo ćwiczenia, w których uczniowie programują proste historyjki w programie Baltie (m.in. wczytują scenę do programu) i gry w programie Scratch. W kolejnych ćwiczeniach uczniowie, poza sterowaniem obiektem (czarodziejem, duszkiem) na ekranie i wykorzystywaniem poleceń sekwencyjnych, stosują instrukcje iteracyjne i warunkowe, a w klasach V i VI również zmienne. W klasie V zmienne służą do zliczania punktów w grze, a w klasie VI do programowania algorytmu obliczania średniej arytmetycznej. W klasie VI uczniowie również analizują na prostych przykładach przykładowe problemy, m.in.: wyszukiwania najmniejszego elementu w zbiorze i porządkowania elementów zbioru. W ten sposób uczniowie przygotowują się do wejścia na następny stopień wiedzy i umiejętności informatycznych.

16,65 zł*
Zapisz się do newslettera

Bądź zawsze na bieżąco!

Ochrona danych *
payments
Metody płatności
payments
Dostawa
payments
Zwroty
info
Informacje
contact
Kontakt