Autorzy Kart Dżentelmenów przedstawiają (nie)Powinieneś - imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy lubią się śmiać bez zahamowań! W każdej kolejce jeden z graczy czyta pytanie z czarnej karty a pozostali gracze odpowiadają za pomocą najzabawniejszej pomarańczowej karty.Celem gry jest tworzenie najzabawniejszych, dwuznacznych i często bezwstydnych kombinacji za które gracze otrzymują punkty.Karty zawierają napisy zarówno po polsku jak i po angielsku, dzięki czemu możecie zagrać z anglojęzycznymi znajomymi.Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty! Tylko dla osób pełnoletnich! Zasady gry tłumaczy się w mniej niż minutę Dowolny czas rozgrywki Kombinacje pełne czarnego humoru Niewielki rozmiar pudełka sprawia, że można wziąć ją wszędzie Świetnie sprawdza się jako przerywnik podczas spotkań ze znajomymiPudełko zawiera 220 kart w tym: - 160 kart odpowiedzi- 50 kart pytań- 10 pustych kart (5 odpowiedzi i 5 pytań) kart na Twoje pomysły- instrukcję do gry
Autorzy Kart Dżentelmenów przedstawiają (nie)Powinieneś 2 imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy lubią się śmiać bez zahamowań!W każdej kolejce jeden z graczy czyta pytanie z czarnej karty a pozostali gracze odpowiadają za pomocą najzabawniejszej pomarańczowej karty.Celem gry jest tworzenie najzabawniejszych, dwuznacznych i często bezwstydnych kombinacji za które gracze otrzymują punkty.Karty zawierają napisy zarówno po polsku jak i po angielsku, dzięki czemu możecie zagrać z anglojęzycznymi znajomymi.Grę można łączyć z (nie)Powinieneś 1 więcej kombinacji, więcej śmiechu!Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty! Tylko dla osób pełnoletnich!Zasady gry tłumaczy się w mniej niż minutęDowolny czas rozgrywkiKombinacje pełne czarnego humoruNiewielki rozmiar pudełka sprawia, że można wziąć ją wszędzieŚwietnie sprawdza się jako przerywnik podczas spotkań ze znajomymiPudełko zawiera 220 kart w tym:- 160 kart odpowiedzi- 51 kart pytań- 9 pustych kart (6 odpowiedzi i 3 pytań) kart na Twoje pomysły- instrukcję do gry
Autorzy Kart Dżentelmenów przedstawiają (nie )Powinieneś 3 - imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy lubią się śmiać bez zahamowań!W każdej kolejce jeden z graczy czyta pytanie z czarnej karty a pozostali gracze odpowiadają za pomocą najzabawniejszej pomarańczowej karty.Celem gry jest tworzenie najzabawniejszych, dwuznacznych i często bezwstydnych kombinacji za które gracze otrzymują punkty.Karty zawierają napisy zarówno po polsku jak i po angielsku, dzięki czemu możecie zagrać z anglojęzycznymi znajomymi.Grę można łączyć z (nie)Powinieneś 1 i 2 więcej kombinacji, więcej śmiechu!Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty! Tylko dla osób pełnoletnich!Zasady gry tłumaczy się w mniej niż minutę.Dowolny czas rozgrywki.Kombinacje pełne czarnego humoru.Niewielki rozmiar pudełka sprawia, że można wziąć ją wszędzie.Świetnie sprawdza się jako przerywnik podczas spotkań ze znajomymi.Pudełko zawiera 220 kart w tym:160 kart odpowiedzi,51 kart pytań,9 pustych kart (6 odpowiedzi i 3 pytań) kart na Twoje pomysły,instrukcję do gry.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!ZAWARTOŚĆ:100 kart z byczymi głowami10 kart bykówinstrukcja
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.Celem graczy jest zgromadzenie jak największej liczby zielonych byczych głów. Na stole jest kilka rzędów kart. Kiedy gracz dokłada piątą kartę do rzędu, zbiera z niego wszystkie karty. W rzędach mogą znajdować się karty zarówno z zielonymi, jak i czerwonymi byczymi głowami. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów - wygrywa!ZAWARTOŚĆ:98 kart z byczymi głowami12 kart specjalnychinstrukcja
Gra dla 3 - 16 graczy od 12 lat. Bardzo zabawna, wielokrotnie nagradzana gra, podczas której nogi i ręce są w ciągłym ruchu. Narysuj 'pączek w maśle', pokaż na migi 'lep na muchy', opisz 'cuda na patyku' nim upłynie czas! Gracze na zmianę losują hasła i próbują je przedstawić swojej drużynie na jeden z trzech sposobów: rysując, opisując słownie lub za pomocą pantomimy. Jeśli ktoś odgadnie hasło zanim przesypie się piasek w koepsydrze, drużyna zdobywa punkty. Emocji dodają także 'Otwarte rundy', w których biorą udział wszystkie drużyny. Doskonała zabawa gwarantowana zarówno w dużej jak i małej grupie. Activity ożywi każde spotkanie!
Aeon's End to kooperacyjna gra karcianaoparta o mechanikę budowania talii, w którejkarty na żadnym etapie nie są tasowane,a zmienna kolejność tur graczy symulujechaos bitwy. Gracze podejmują znaczącedecyzje poprzez zarządzanie swoją talią.Podczas każdej rozgrywki, zmierzycie sięz innym Nemezis, z których każdy maunikalny zestaw umiejętności, zmuszającgraczy do stosowania odmiennych taktykw celu pokonania go.Aeon's End pojawia się w wersji polskojęzycznej po raz pierwszy, na podstawie drugiej edycji angielskiej (poprawionej), stąd też edycja polska posiada dopisek DRUGA EDYCJA.
Ale Pary. Figury i Bryły to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi figury i bryły geometryczne w przyjemnym dziecięcym wydaniu. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Gra na aspekt edukacyjny, może być wspaniałym wstępem do nauki geometrii. Zawartość opakowania: Karty koła - 31 szt.Instrukcja.
Ale Pary. Jedzonko to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi smakołyki. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Zawartość opakowania: Karty koła - 31 szt.Instrukcja.
Ale Pary. Literki to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi literki. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Gra na aspekt edukacyjny, może być wspaniałym pretekstem do nauki literek. Zawartość opakowania: Karty koła - 31 szt.Instrukcja
Ale Pary - Na alarm to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiające elementy związane z pracą służb publicznych czyli policji, pogotowia oraz straży pożarnej. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Zawartość: Karty koła - 31 sztuk.Instrukcja.
Ale Pary- Piłka nożna szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.Zawartość opakowaniakarty koła - 31 szt., instrukcja
Ale Pary. W lesie to szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi roślinki i zwierzątka, które możemy spotkać w lesie. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich. Zawartość opakowania: Karty koła - 31 szt.Instrukcja.
Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi zwierzątka. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Zbuduj cud i zapisz się na kartach historii!Wciel się w jednego z największych architektów w dziejach i pozostaw ślad na kartach historii, wznosząc cud, który przyćmi dokonania innych! Mądrze wybieraj sojuszników, inwestuj i obserwuj z dumą, jak Twoja budowla nabiera kształtów.Architekci 7 cudów świata to dynamiczna gra rodzinna, doskonała na początek przygody z planszówkami! Podczas rozgrywki staramy się wznieść własną budowlę, jak najlepiej wykorzystując efekty dostępnych kart. W swojej turze wybierasz 1 z 3 kart, na których znajdziesz różne postacie pomocne w zdobywaniu surowców do budowy cudów, dokonywaniu odkryć naukowych oraz toczeniu bitew z sąsiadami. Na czym to polega?Rozgrywka w Architektów 7 cudów świata jest oparta na prostym mechanizmie wyboru karty. W swojej turze: Dobierasz 1 z 3 dostępnych kart. Zagrywasz ją przed sobą. Używasz jej efektu.Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne korzystanie z nadarzających się okazji i wybieranie najlepszych możliwych opcji. Każda dostępna karta przyniesie nam określony bonus: surowce niezbędne do budowy cudu, monety, którymi możemy zastępować te surowce, punkty zwycięstwa przydatne na koniec gry, tarcze zwiększające naszą siłę militarną oraz dodatkowe bonusy w postaci żetonów postępu. To od nas zależy, jaki kierunek rozwoju wybierzemy. Gra kończy się, gdy któryś z uczestników skończy budować swój cud. Zwycięża osoba z największą liczbą punktów.Dlaczego pokochasz tę grę? To wyjątkowo prosta gra o sprawnym mechanizmie, dzięki czemu doskonale nadaje się dla osób, które stawiają pierwsze kroki w planszówkowym świecie. Jednocześnie rozgrywka jest satysfakcjonująca! Poszczególne rozgrywki są krótkie i pozbawione przestojów; od razu chcemy zagrać kolejny raz. Jak na grę rodzinną przystało, Architekci 7 cudów świata mają przyjemne dla oka grafiki i zachwycają wykonaniem elementów. Podczas zabawy każdy z graczy buduje swój własny cud. Buduje dosłownie, bo kawałek po kawałku możemy obserwować, jak nabiera indywidualnego kształtu! Gdy otworzysz swoje pudełko z grą, Twoim oczom ukaże się wyjątkowo przemyślany system pojemników. Dzięki niemu komponenty są bezpieczne, a przygotowanie do gry zajmuje tylko kilka chwil.Zawartość pudełka: 235 kart 7 pięcioczęściowych cudów 7 stojaczków na karty 8 pojemników na komponenty 15 żetonów postępu 6 znaczników konfliktów 28 żetonów zwycięstwa 1 znacznik kota wraz z podstawką instrukcja
Artur reprezentuje przyszłość Brytanii, obietnicę dobrobytu i honoru, jednak wśród jego dzielnych rycerzy kryją się poplecznicy Mordreda. Siły zła są nieliczne, ale wiedzą o sobie nawzajem i pozostają w ukryciu przed wszystkimi, za wyjątkiem jednego z poddanych Artura. Jedynie Merlin wie, kto jest agentem zła, ale nie może wyjawić tego wprost. Jeśli jego prawdziwa tożsamość zostanie odkryta, wszystko będzie stracone. Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i innych postaci z legend arturiańskich. Szukaj sojuszników i odkrywaj tożsamość zdrajców w niezwykłej grze karcianej dla 5-10 graczy. Gracze realizują misje, lecz tylko części z nich zależy na ich powodzeniu. Pozostali to poplecznicy Mordreda. Snując swe mroczne intrygi, próbują doprowadzić do fiaska drużyny. Spiski, blef, dedukcja i żywiołowe negocjacje czynią tę grę zupełnie niepowtarzalną, emocjonującą do ostatniej chwili. Wkrocz w krainę legend...i nie ufaj nikomu!
Balada to dynamiczna, łatwa gratypu flip & write. Po prostu odkryjtrzy karty jedną otoczeniai dwie wydarzeń a nastepnienarysuj wybrany symbol w odpowiednimmiejscu na mapie.Im bardziej pełną niebezpieczeństwścieżkę stworzysz, tym więcej punktów otrzymasz, jeśli twojemu herosowi się powiedzie.
Stróżowie prawa i bandyci w końcu stanęli na udeptanej ziemi, bitwa będziepełna niespodzianek! Każda ze stron ma dwóch rewolwerowców w walce naraz:jednego na froncie, a drugiego w odwodzie. Jeżeli sprytnie będziesz manewrowaćich ustawieniem i używał mądrze ich umiejętności na pewno wygrasz pojedynek... atwoi przeciwnicy będą gryźli piach! Bang! Pojedynek jest dwuosobową wersją gryBang!, w której każdy z graczy wybiera określoną liczbę bohaterów z osobistejtalii: stróżów prawa lub bandytów. Im większą liczbę bohaterów wybierzemy, tymdłuższa będzie rozgrywka. Każdy gracz rozpoczyna grę z dwoma bohaterami,stojącymi ramię w ramię, jeden obok drugiego. Każdy gracz posiada także swojąosobistą talię akcji stróże prawa specjalizują się w dobieraniu kart, a bandyciw stosowaniu sztuczek. Gracze na zmianę zagrywają karty tak, aby wyeliminowaćwrogie postacie z gry. Wygrywa ten, kto pierwszy wyeliminuje wszystkie postacieprzeciwnika.Bang! Pojedynek to samodzielna gra z serii Bang!. Niepotrzebujesz klasycznej gry Bang! do gry.Zawartość pudełka:- 80 kart gry,- 24 postacie,- 1 karta przygotowania do gry,- 4karty skrótu zasad,- 2 zetony aktywnej postaci,- 20 zetonów kul,-instrukcja.
Uzbrojeni i niebezpieczni: tak nowi rewolwerowcy przybywają do miasta, z palcami świerzbiącymi na spustach rewolwerów. Nie wspominając o ładunku nowych dóbr, które przybyły wraz z nimi. Zawiera on wiele niespodzianek: wyśmienitą broń, potężne wyposażenie i zabójczą amunicję... kart niebezpieczeństwa. Jednak możliwość ich użycia jest ograniczona i jeśli nie będziesz wystarczająco szybki, by z nich skorzystać, twoi przeciwnicy na pewno będą!Zawartość: 28 kart: 13 kart niebezpieczeństwa: 9 przedmiotów i 4 bronie 9 nowych kart z brązową obwódką 6 kart z brązową obwódką z wersji podstawowej 8 kart postaci 32 znaczniki ładunku ta instrukcja
Top Trumps Battle Mat Harry PotterKto zatriumfuje w Battle Mat? Top Trumps Battle Mat to nowy model rozgrywki popularnej gry Top Trumps, w wydaniu w planszą. Bohaterami tej edycji startegicznej gry karcianej jest 30 wspaniałych czarownic i czarodziejów ze świata magii J.K. Rowling. W tej ostatecznej magicznej bitwie zmierzą się ze sobą najpotężniejsi czarodzieje z serii o Harry Potterze, a konkurować będą w kategoriach takich jak długość różdżki, pierwszy rok w Hogwarcie czy wskaźnik lęku. Walcz na cechy, zbierz wszystkie karty i wygraj!Graj swoją ulubioną postacią z gry karcianej TOP TRUMPS Harry Potter 30 czarodziejów i czarownic.Rzucaj czary z rozwagą i zaskocz swoich przeciwników! Pierwszy gracz, który wygra siedem walk, wygrywa! ...ale uważaj na twist - dogrywkę dogrywki!Graj w Top Trumps Battle Mat zawsze i wszędzie, z dowolną liczbą osób. Przygotuj się do przechytrzenia swoich przeciwników, odkryj nowe ekscytujące fakty o świecie Harrego Pottera, stań do bitwy i wygraj!Walczcie, używając swoich kart TOP TRUMPSRzucajcie czary z rozwagąPierwszy gracz, który wygra siedem walk, wygrywa!Zawartość gry Top Trumps Battle Mat Harry Potter:Top Trumps Battle Mat1 talia Top Trumps Harry Potter 30 Czarodziejów i Czarownic5 żetonów czarówinstrukcjaSpecyfikacja:Ilość graczy: minimum 2Wiek: 6+Czas gry: 30 minutJęzyk wydania: polskiZasady gry Top Trumps Battle Mat Harry Potter:1. Battle Mat ułóżcie na środku miejsca rozgrywki.2. Każdy gracz wyciąga jedną losową kartę i sprawdza jej wartość TOP TRUMPS. Gracz z kartą o najwyższej wartości rozpoczyna grę. W przypadku remisu gracze losują kolejne karty, póki jeden z graczy nie wygra.3. Włóżcie karty z powrotem do talii. Potasujcie karty i rozdajcie każdemu graczowi po trzy, awersem do dołu. Sprawdźcie swoje karty, nie ujawniając ich zawartości.4. Potasujcie 5 żetonów czarów, nie ujawniając ich zawartości. Niech każdy weźmie dwa żetony czarów. Sprawdźcie swoje karty, nie ujawniając ich zawartości.Każdego czaru można użyć tylko raz podczas danej rozgrywki, więc czarujcieDziałanie czarów jest wyjaśnione w instrukcji.5. Jeśli chcesz, możesz teraz rzucić jeden czar. Odłóż żeton czaru po jego użyciu.6. Pierwszy gracz: Wybierz jedną kartę i połóż ją awersem do dołu na jednej z pięciu kategorii na Battle Mat.Drugi gracz: Wybierz jedną kartę i połóż ją awersem do dołu na tej samej kategorii.7. Drugą kartę ułóż tak samo, ale tym razem zaczyna drugi gracz. Wybierz nową kategorię.8. Trzecią kartę ułóż tak samo, ale tym razem zaczyna trzeci gracz. Znowu wybierz nową kategorię.9. Odsłońcie swoje karty w tej samej kolejności, w której zostały ułożone.Karta z najlepszym wynikiem w danej kategorii wygrywa.Jeśli wygrasz, połóż karty na Polu 1 na macie.Uwaga: W przypadku remisu (lub braku wartości danej kategorii) odłóżcie karty na bok, a zwycięzca następnej rundy wygrywa obie walki!Na końcu każdej walki połóżcie karty na kolejnych polach wyników, by pokazać, ile wygranych udało Wam się zdobyć.10. Grajcie do momentu, aż jeden z graczy wygra siedem walk, chyba że każdy z graczy ma na swoim koncie sześć zwycięstw, wtedy czas na dogrywkę!
Wersja językowa gry: RO. Gra karciana Battleship Card Game - Bitwa morska. Trafiony, zatopiony! Znajdź, trafiaj i zatop flotę pięciu statków swojego przeciwnika zanim on zatopi Twoje! Gra zawiera 80 kart do gry.
Gra karciana o potężnych bestiach.Zagrywaj hordy potężnych bestii, aby osłabić potwory przeciwnika! Im więcej ich zagrasz, tym silniejsze będą efekty twoich działań. Pierwotna siła natury będzie toczyć walkę, łączyć się i rozpadać pod przewodnictwem rywalizujących ze sobą graczy! 20-minutowa gra dla 3-5 graczy w wieku 8+
Białe historie zabiorą was na spotkanie z duchami! Przeniesiecie się do starych zamczysk i budzących dreszczyk emocji okolic! Spotkacie zjawy, duchy i wampiry. Natkniecie się na mnóstwo zagadkowych zjawisk. Niektóre da się wyjaśnić prawami przyrody, inne przyprawią was o gęsią skórkę. I na pewno wiele rzeczy nie będzie tu takimi, jakimi się wydają... Ale nie dajcie się zwieść! Bo tylko ci, którzy uważnie patrzą, słuchają i stawiają mądre pytania, położą kres strachom i rozwieją mgłę tajemnicy. Autorka tej wyjątkowej edycji Andrea Khrsen pracuje na zlecenie jako projektantka i autorka tekstów. Chociaż nie jest przesądna, żywi głębokie podejrzenie, że w jej domu mieszka jakiś poltergeist. Stale przepalają się w nim żarówki, książki spadają z regałów, niewidzialne ręce ciągle podkradają z biurka gumki do mazania... ZAWARTOŚĆ: 50 kart i instrukcja
Talia zaprojektowana przez słynną Anne Stokes a wyprodukowana przez Bicycle.Talia zawiera 52 przepiękne ilustracje ezoteryczne Anne Stokes. ? Air cushion finish dla ułatwienia tasowania.