Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia

Autor: Beata Ciecierska-Zajdel
44,90 zł*

30,08 zł*

Rabat 33.01% - oszczędzasz 14,82 zł*
Informacje dot. produktu "Trening głosu. Praktyczny kurs dobrego mówienia"

Ten poradnik to praktyczny kurs pracy nad głosem, który krok po kroku prowadzi czytelnika w stronę mocnego, dźwięcznego i pięknego brzmienia. To obowiązkowa pozycja dla osób, których głos szybko się męczy podczas mówienia czy śpiewania, które często dopada chrypka lub którym zdarza się słyszeć nieprzychylne opinie o barwie ich głosu bądź stwierdzenia, że nie słychać, co one mówią lub mówią zbyt szybko i niewyraźnie. To jedyna na rynku publikacja skierowana do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze świadomą pracą nad głosem. Ma pomóc tym, którzy nic nie wiedzą o głosie, i zachęcić bardziej doświadczonych czytelników do ugruntowania podstaw dobrego mówienia.


Część teoretyczna książki pozwala zrozumieć, jak funkcjonuje głos w ludzkim organizmie; dowiedzieć się, które partie ciała odpowiadają za tworzenie dźwięku, i zapamiętać, jakie są najczęstsze przyczyny nieprawidłowego wydobywania głosu. Krótkie i zwięzłe wprowadzenie uświadamia, czemu mają służyć wykonywane zadania i co można dzięki nim poprawić.


Część praktyczną książki stanowią dokładnie opisane ćwiczenia, ułożone w 10 konkretnych lekcji. Polecenia do zadań, w trakcie których trudno byłoby zaglądać do poradnika, są nagrane jako pliki mp3 do pobrania ze strony (ponad 140 minut), dzięki czemu można samodzielnie i bez kłopotów przejść przez podstawowy kurs dobrego i zdrowego mówienia.


Niebanalna książka łącząca teorię z praktyką. Miłą niespodzianką są nagrania z ćwiczeniami czytanymi przez autorkę. To prawie 2,5-godzinny materiał, który pozwala skrupulatnie wykonywać ćwiczenia dzięki instrukcjom.

Wydawnictwo: Samo Sedno
Autor: Beata Ciecierska-Zajdel
ISBN: 9788367212823
Rok wydania: Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Opis wydania: Strony: 208, Format: 210x148 mm

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.