Konsumpcja w czasach pandemii
Autor: Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska49,90 zł*
Informacje dot. produktu "Konsumpcja w czasach pandemii"
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
Wydawnictwo: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
---|---|
Autor: | Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska |
ISBN: | 9788320825060 |
Rok wydania: | Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa |
Opis wydania: | Strony: 170, Format: 250x176 mm |
Zaloguj się