Konsumpcja w czasach pandemii

Autor: Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska
49,90 zł*

34,92 zł*

Rabat 30.02% - oszczędzasz 14,98 zł*
Informacje dot. produktu "Konsumpcja w czasach pandemii"

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:

rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,

dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,

przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor: Paweł Chlipała, Agnieszka Żbikowska
ISBN: 9788320825060
Rok wydania: Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Opis wydania: Strony: 170, Format: 250x176 mm

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.