Jak zmienić swój charakter

Autor: Benjamin Hardy
49,90 zł*

34,92 zł*

Rabat 30.02% - oszczędzasz 14,98 zł*
Informacje dot. produktu "Jak zmienić swój charakter"
Jak zmienić swój charakter. Pozbądź się ograniczających przekonań i wymodeluj swoją osobowość

Możliwość dokonywania wyborów to jeden z podstawowych aspektów człowieczeństwa. Kontrolowanie własnego życia nie jest jednak łatwe. Na podejmowane decyzje mogą wpływać różne ograniczenia: przeszłość, środowisko kulturowe i społeczne, a także przekonanie, że osobowość jest wrodzona, stała i że jest się od niej zależnym. Ten pogląd wydaje się wygodny, gdyż ponoszenie odpowiedzialności za własne decyzje bywa przerażające. Tyle że bez tego nie można być wolnym człowiekiem.

W tej książce znajdziesz naukowe dowody na to, że przekonanie o wrodzonej i niezmiennej osobowości jest szkodliwym mitem. W rzeczywistości każdy może kształtować swoją osobowość, aby stać się takim człowiekiem, jakim chce być. I właśnie tutaj znajdziesz sprawdzone, skuteczne strategie aktywnego dokonywania świadomych wyborów i wprowadzania do swojego życia zmian, które świadomie uznasz za potrzebne. Dowiesz się też, jak działają szkodliwe schematy i wzorce, a także jakimi metodami można się ich pozbyć. Zawarte w tym przewodniku metody są praktyczne, oparte na wynikach badań naukowych i proste do wdrożenia. Sprawią, że nauczysz się kreować samego siebie - i tylko od Ciebie zależy, kim się staniesz i jakie wspaniałe cele osiągniesz!

Dzięki książce:

  • przekonasz się, że możesz samodzielnie decydować o swoim życiu
  • uwolnisz się od wpływu przeszłości na swoją emocjonalność
  • nabierzesz pewności siebie i odnajdziesz sens życia
  • łatwiej wygrasz z uzależnieniami i ograniczającymi wzorcami zachowania
  • odmienisz swoje otoczenie tak, aby wspierało Cię w Twoich zamierzeniach

 

Wydawnictwo: Sensus
Autor: Benjamin Hardy
ISBN: 9788328380257
Rok wydania: Rok wydania: 2022, oprawa: broszurowa
Opis wydania: Strony: 304, Format: 208x140 mm

Oceny 0 z 0

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.